Beszéljünk a kommunizmus áldozatainak emléknapján egészen őszintén a kommunizmusról.
Ha azt mondom egy

Kommunistázni tehát nemhogy szükséges, de valósággal elengedhetetlen Magyarországon. Más volna a helyzet, ha a KISZ-führerek eltűntek volna a történelem süllyesztőjében, de könyörgök, itt ülnek a nyakunkon, szétlopják a hazánkat, hülyének néznek bennünket, és szemforgatva hazudnak vég nélkül. Egykoron az oroszoknak hajbókoltak ők, munkakerülő, írni-olvasni alig tudó, illegális meg miféle apáikkal, nagyapáikkal, akik a proletárdiktatúra nevében letaroltak itt mindent, megsemmisítettek egész történelmi osztályokat. Nekik, és több évtizedes politikai sáskajárásuknak tulajdonítható mai nyomorúságunk, az eladósodás és a jövő felélése is.
Százmillió embert irtottak ki a kommunisták Stéphane Courtois és munkacsoportja szerint. De az is lehet, hogy százötvenmilliót. A pontos számokat senki sem tudja, mert a kommunisták mindig is előszeretettel kozmetikázták a múltat.
Holokausztversenyt írnak, de csak önmaguk nevezhetnek be a megmérettetésbe. Azt, hogy mi a holokauszt, ők mondják meg. Zsidókat megölni holokauszt, mondják a tegnapi és mai kommunisták, valamint elvbarátaik, a magukat liberálisnak nevező asztali gondolkodók. Magyarokat, németeket, lengyeleket, tatárokat megölni nem holokauszt. A számok rideg világában százezrek és milliók életét sikkasztják el oda-vissza, csak hogy az ő történelmi bűneik fedve maradjanak. És miközben kijelölik a holokauszt fogalmának szűkre szabott határait, s hangos hívei mindenféle másságnak, gátlástalanul beköltöznek a történetesen zsidó embertől elvett házba. Gyurcsány Ferenc minden este úgy alszik el, hogy hajdanvolt zsidók árnyai veszik körül őt, feleségét, gyerekeit. Zsidó embereké, akik a saját jogukon laktak a Szemlőhegy utcai villában, amíg egy Apró nevű kommunista kiskirály ki nem penderítette onnan őket, mert az Apró-félék a saját fajtájukat sem tisztelték. A Gyurcsány-fajták pedig már mindenkit hátba döfnek, semmiben és senkinek nem hisznek, a pénz és a hatalom az istenük, embernek hitványak, magyarnak alkalmatlanok.
Itt tartunk most. A kommunizmusról, általában véve a szellemi bilincsek levételéről, nehezen nyilatkozik az ember abban az országban, ahol a vörösök szellemi hódítása ma is zajlik. Mert mihez képest vannak vagy nincsenek kommunista maradványok a mindennapokban? A Kádár-korszak primitivitása, a bolsevizmus öröksége itt lüktet körülöttünk. Ott lapul minden torz vigyorban, sumák mellékmondatban, az utcai arroganciában, ott van a csőcselék hőbörgésében, a munkás naplopásában, az értelmiség gyávaságában. Valódi kádári örökségünk nem a trabantnosztalgia, hanem a proletárok szellemi uralmának tovább élése.
Alain de Benoist francia filozófus vetette fel briliáns esszéjében (Kommunizmus és nácizmus), hogy bocsánatosabb bűn-e az emberiség szebb jövője reményében ölni, mint mondjuk egy rasszista elmélet alapján? Rosszat tenni a jó nevében nem ér többet, mint rosszat tenni a rossz nevében – írja Benoist, és épeszű ember nem is vitatkozhat ezzel az érveléssel. Csakhogy a kommunisták nem épeszű emberek. És azok sem, akik idealizmusból, pénzsóvárságból vagy velük született izgágaságuktól hevítetten elleplezik, relativizálják a tömeggyilkosságokat.
Szentesi Zöldi László
.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése