2008. március 2., vasárnap

Rózsa-Flores Eduardo: Anarchista (?) fenyegetés?

Egyre jobb: perrel fenyeget egy falusi "anarchista"?

Tisztelt Rózsa úr,egyik ismerösöm hivta fel a figyelmem,az iwiw honlapon az ön adatlapjára.
Sajnos az oldalra nem vagyok regisztrálva,de leirtam amit ott olvastam:Nemzeti anarchista vagyok (aki nem tudja ez mit jelent...sajnálom, több tájekoztatot nem tartok!)
Alapítója vagyok az egyszemélyes Nemzeti Anarchista Pártnak (NAP)
Fölleg az utolso mondattal vannak gondjaim a NAP-al. Ami asz illeti én eszt a pártot,saját magamnak már megallapitotam,kb 5 éve. Söt még polom is van,amibe a faluba mászkálok.
Igy ugye megérti hogy zavar az ön kiirása az iwiw honlapon. Kérem mielöbb törölje,vagy irja át,az adatlapját.
Külömben birosági uton fogom rendezni a dolgot
Tiszteletel Hoffman Gyözö

A válaszom:

Tisztelt Hoffmann Úr,
forduljon nyugodtan bírósághoz, jól kifognak minket -magát is, engem is- röhögni, hogy mint "anarchisták", ha tudja mit jelent a szó, egy állam bíróságához fordulunk, azért mert magának van egy "olyan" "poloja". Egyébiránt, javasolnám tisztelettel, fordítson egy kicsit több figyelmet a helyesírásra, néhol zavaró a levele.
Zárásul annyit, én nem csak mászkálok a faluban egy "poloban", hanem teszek is azért amit komolyan gondolok.
További nyugodt hétvégét!

Rózsa-Flores Eduardo

Nincsenek megjegyzések: