2008. április 29., kedd

F.D. – E.R: Nem százas Gyurcsány (II. rész)


POKOLBAN

Hitler: Csak van végső megoldás, Bazmeg!

Sztálin: Túléltem Hitlert, Bazmeg!

Rákosi: Jó rég föltettek egy nagy üstben főni,

de még mindig nem puhultam meg, Bazmeg!

Kádár: Itt nincs krumplileves, Bazmeg!

Néró: Több tüzet, Bazmeg!

Ördög: Nyughass! Megyek Gyurcsányért, hozom Kókát is, Bazmeg!


AZ ÍGÉRET FÖLDJÉN

Gyurcsány: A Purgatóriumot még nem reformáltam meg, de tervezem, Bazmeg!

Apró és Piroska útján jöttem én, Bazmeg!

Apró-pénzzel kezdtem, Bazmeg!

Ahogy én ígérek, nem ígér úgy senki, Bazmeg!











Kóka: Ahogy én szárnyalok, nem szárnyal úgy senki, Bazmeg!

Múlt időben beszélj köcsög, Bazmeg!

Horn Gábor: Ennek hiába mondom, hogy menjen a picsába, Bazmeg!

Ördög: Nem találom a Gyurcsányt, már megint hol csavarog, Bazmeg!

Tiszta időben, Szabolcsból is jól lehet látni az óriásplakátjaimat, Bazmeg!

A nehezén már túl vagyunk, most jön a kiigazítás, Bazmeg!

MSZP kórus: Keményíts be Feri, Bazmeg!

Kussoljatok, mindenért nekem kell tartani a hátam, b…szátok meg!

MSZP kórus: Akkor most igen, vagy nem, Bazmeg!

Marhák! A Népszavazáson 3 kérdés volt, azért nem mondhattam hogy igen-igen, b…szátok meg!

MSZP kórus: Keményíts be főnök, Bazmeg!

Mondom én állandóan: Orbán Viktor gyáva, én meg bátor vagyok, b…szátok meg!

Azt is mondom minden évben: jövőre jobb lesz, Bazmeg!

Az nem úgy van hogy reformot kell csinálni,ki is kell azt találni, Bazmeg!

MSZP kórus: Az SZDSZ folyton beleköp a levesünkbe, Bazmeg!

Március 1O.-e után is nap lesz, b…szátok meg!

Horn Gábor: Gyurcsány, menj a picsába, Bazmeg!

Egyre inkább hisztis vagyok – nem kicsit, nagyon, Bazmeg!

Lárifári, Új Magyarországot építek, Bazmeg!

Orbán Viktor nem akar lemondani, Bazmeg!

Az ellenzéket le kéne váltani, mi lesz így a reformmal, Bazmeg!

Kirúgom Ágnes asszonyt, mehet a lepedőjét mosni, Bazmeg!

Kóka: Kicsúszott a talaj a lábad alól, Bazmeg!

5 évig kihúztam,még 2 évig ígérni, az nekem semmi, Bazmeg!

Kóka: Kiderült hogy csaltam, újra elindulok a választáson, Bazmeg!

Egyedül nem megy, de nekem ez sem akadály, Bazmeg!

Bársonyos reformok kellenek, Bazmeg!

SZDSZ kórus: Kint is vagyunk, bent is vagyunk, Bazmeg!

Kóka: Nem tilthatják meg nekem, hogy szárnyaljak, Bazmeg!

Szeretni mást én nem tudok, napról-napra elkurvulok, Bazmeg!

Kóka: Kell még pár helikopter fölszálló és leszálló pálya, Bazmeg!

Horváth Ágnes: A megmaradt vizitdíjautomatákat haza viszem emlékbe, Bazmeg!

Kóka: Legszívesebben le se szállok a földre, Bazmeg!

Mikor erős kézzel kormányoz Putyin, én sem ülhetek tutyin-mutyin, Bazmeg!

Medencémig építjük az új gázvezetéket, Bazmeg!

Kisnyugdíjas: Harmadnapja nem eszek, se sokat, se keveset, Bazmeg!

Lendvai Ildikó: Mióta lassan mondom, hogy nem lesz gázáremelés,

azóta folyton az van, Bazmeg!

Szeretnek az emberek engem, rémítő módon szeretnek, Bazmeg!

A kisebbségi kormányzást nekem találták ki, Bazmeg!

Csak tudnám, hogy a FIDESZ mért nem lelkesedik a reformjaimért, Bazmeg!


EGY GONDOLAT BÁNT ENGEMET…

Egy gondolat bánt engemet:

Kordon nélkül, párnák közt halni meg!

Elhervadni lassan, mint a virág

Mikor a nemzet reform után kiált.

Elfogyni gyorsan, mint az államkassza

S hogy kiürült, a lelkem is rajta.

Bátorít a pártom, a pénz az Istenem,

Ezért tiszta a lelkiismeretem énnekem.

Legyek bár naranccsal dobált, böszme,

Lábamról a konvergencia se vesz le.

Ha már elhagyott a józan ész,

Miért vigyen el egy kósza madárvész?

Ha majd az agyonadóztatott nép,

Terheit megunva színre lép,

Tömött sorokban, zászlaikkal

És a zászlaikon eme szent jelszóval:

„Gyurcsány takarodj!”

Ha ezt újra és újra elharsogják

S miként Gergényi, úgy

Bencze csapataival is újfent megütköznek:

Ott essem el én!

Eltévedt gumigolyóval farba lőve,

A reform kellős közepén.

Ott, hol tovább viszik

Újrahímzett arany betűkkel a szent jelszót:

„Gyurcsány takarodj!”

Ott essem el én,

Ott, hol farsebem közepedte is elhadarhatom:

Nem kenyerem a bocsánat,

Nem fog rajtam az utálat,

Csak hátsó fertályamon egy nagyívű találat.


KITAPOSOTT ÚTON

Hajléktalan: Megtudtam, hogy több cégem is van, Bazmeg!

Rendőr 1: Szolgálok és védelmi pénzt szedek, Bazmeg!

Rendőr 2: Nem írok, nem olvasok, én korrupt rendőr vagyok, Bazmeg!

Rendőr 3: Olyan gyorsan szaladtunk, hogy elveszítettük az azonosító számot, Bazmeg!

Rendőr 4: Már az oszlatást is oszlatom, Bazmeg!














Rendőr 5: Rászoktam a könnygázra, Bazmeg!

Rendőr 6: Értem a viccet, de nem tudok kibújni a bőrömből, Bazmeg!

Móri rendőrök: Mindent felderítettünk, csak éppen rosszul, Bazmeg!

Volt rendőrfőnök: Először lehugyoztam a rendőrszékházat,

utána összeszartam magam, végül a hasonmásom tört-zúzott, Bazmeg!

Zsanett: 5 rendőr megvolt, Bazmeg!

Zsanett rendőrei: Kerülőúton hazakísértük, Bazmeg!

Tasnádi Péter: Agysorvadásban is maximálisan teljesítek, Bazmeg!

Zuschlag: Pályaelhagyó lettem, Bazmeg!

Kóka: Csalással nyertem, de nyertem, Bazmeg!

Draskovics: Ahogy a nagykönyvben meg van írva, fölfelé bukok, Bazmeg!

Veres: Nagyon fárasztó ez az örökös igazmondás, Bazmeg!

Lamperth: A brókerek hallgatnak, Bazmeg!

Juhász Gábor: Választások előtt feltöltöm a hűtőládát. Ez mindig bevált, Bazmeg!

Rytkó Emília: Kalandorok ne kíméljenek, Bazmeg!

Gergényi: Akkor, okt.23.-án még a tököm is elsült, Bazmeg!

Bencze József: Kettős kordonnal, előzetes oszlatással hatékonyabb

vagyok mint Gergényi, Bazmeg!

Olaszliszkai cigányok: Ott se voltunk, Bazmeg!

Horváth Aladár: A cigány a pokolban is cigány, Bazmeg!

Hiller: Elődeim kijárták, hogy nem kell az iskolában jegy.

Én azt egyengetem, be se kelljen mennie a gyereknek az iskolába, ha nincs kedve, Bazmeg!

Kórházi beteg: Hol a műfogsorom, elfelejtettem a széfkódszámot, Bazmeg!

Nővér: Széfeket már összeszedte és haza vitte Horváth Ágnes, Bazmeg!

Vasutas: Elfogy a sín alólunk, Bazmeg!

Postás 1: Megharaptam a kutyát, Bazmeg!

Postás 2: A választási értesítőket elássam, vagy elégessem? – Bazmeg!

Kármán Irén 1: Úgy megvertek, hogy elvesztettem a lányságomat, Bazmeg!

Kármán Irén 2: Akkora pofont adtam magamnak, hogy a fal adta a másikat, Bazmeg!

Kármán Irén 3: A foltjaim jól mutattak a képernyőn, Bazmeg!

Kármán Irén 4: Olajban akartam kiszőkíteni magam, Bazmeg!

Csintalan 1: Könyörögtem az életemért, de a vasrudat nem hatottam meg, Bazmeg!

Csintalan 2: Nem is gondoltam hogy ilyen vasrúdálló vagyok, Bazmeg!

Vállalkozó: Azért címkéztem át a húst, mert olvashatatlan volt a dátum, Bazmeg!

Szöv.kapitány: Helyzetűnk nem volt,de nyerhettünk volna, Bazmeg!

Magyar focista: Öngól is gól, Bazmeg!

Tanár: Már megint megvertek az iskolában, Bazmeg!

Strici: Munkát adok a lányoknak ebben az ínséges időkben, Bazmeg!

GYURCSÁNY: LÁTOM AZ ALAGÚT VÉGÉT !!!


Vigyázó szemeteket a mintaországra vessétek!

G.Busch: Biológiából mindig gyenge voltam, Bazmeg!

Clinton: Vezeklésként most az asszony kampányát egyengetem, Bazmeg!

Clintonné: Amíg kampányolok, nem jut eszembe Mónika, Bazmeg!

Obama szenátor: Ha Hillary sokat kekeckedik velem,

orra alá dörgölöm Mónikát, Bazmeg!

Magyarországi rokonok: A Szabolcsi vételkörzetben Veres

hatékonyabban és olcsóbban csinálta, Bazmeg!


HÁTORSZÁG

Rendőrfőnök: Száz tüntetőre ezer rendőr és kész, Bazmeg!

Lendvai Ildikó: Szabadítsuk ki börtönéből Zuschlagot, Bazmeg!

Demszky: A Petőfi szobor mögül fogok beszélni,

úgy nem bírnak megdobni záptojással, Bazmeg!

Juhász Ferenc: KISZ-titkárságomat átmentettem a XXI.századba, Bazmeg!

Keller László: Törökbálinton szagot és nyomot vesztettem, Bazmeg!

Demszky: Már megint kátyúba léptem, Bazmeg!

Herényi: A szoknyát én, el nem engedem, Bazmeg!

Lendvai Ildikó: Napról-napra fiatalabb vagyok, Bazmeg!

Veres: Két út között legrövidebb út a görbe, Bazmeg!

Szili Katalin: Számítok a párt hívő tagozatára, Bazmeg!

Kóka: Lassan haladt a villa építése, bedobtam egy koktélt, Bazmeg!

Medgyessy: Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer egy Csillag

lesz a vesztem, Bazmeg!

Kertész Imre: Nekem ne lenne hazám? Németországban lakom, Bazmeg!

Horn Gábor: Egy kis haknira mindig éhes vagyok, Bazmeg!

Eörsi Mátyás: Vastag a bőr a pofámon, de még növesztem, Bazmeg!

Demszky: Kimenekültem Pestről lakni, Bazmeg!

Kuncze: Most akkor szabad-e a demokratának disznóhúst enni?- Bazmeg!

Horn Gyula: Betettek az elfekvőbe, Bazmeg!

Kiss Péter: Kinőttem a ballagási öltönyömet, Bazmeg!

Lendvai Ildikó: Söprűnyél az én szerszámom, azon ülök télen-nyáron, Bazmeg!

Nyakó István: Beöntés nélkül is fosom a szót, Bazmeg!

Göncz Kinga: Kis gönc is gönc, Bazmeg!

Kovács László: Lózungjaim bővek, zengők, nagyok, Bazmeg!

Kósáné Kovács Magda: Jobban sugárzok mint Csernobil, Bazmeg!

Horváth Ágnes: Mengeléket elsejétől már nem veszek föl, Bazmeg!

Szekeres: Trágyázom a fejem, de már az se használ, Bazmeg!











Bokros Lajos: Szabadidőmben is csomagolok, Bazmeg!

Kóka: Visszavettem a puma fejadagját, Bazmeg!

Fodor Gábor: Ég a napmelegtől a kopár szik sarja,

kilukadt a galvániszapos hordók alja, Bazmeg!

Medgyessy: Logopédusnál is voltam, de mit sem ért, Bazmeg!

Szekeres: A lekvár hozzám képest kőkemény valami, Bazmeg!

Kondorosi: MISEBOR NUKU, Bazmeg!

Prostituált: Munka mellett brókerképző iskolába járok, Bazmeg!

Munkanélküli: 2OO2-ben lejelentkeztem, azóta várom az ajánlatot, Bazmeg!

Horn Gyula: Pufajkámat megkímélt állapotban se adom el, Bazmeg!

Baló György: Azért támasztom az államat, nehogy leforduljak a székről, Bazmeg!

Kóka: Csökkentett fejadag mellett a puma lekókadt, Bazmeg!

Szetey Gábor: Nemcsak nyaltam, szoptam is, de most megyek,

várnak az új kihívások, Bazmeg!

MSZP kórus: Gyurcsány azt mondja, hogy szociáldemokraták vagyunk.

Mi még törve beszéljük a nyelvet,

Ő tartja bennünk a lelket.


Az elv olyan mint a fing: tartja az ember, amíg tudja.

Nincsenek megjegyzések: