2008. április 25., péntek

F.D –E.R: Nem százas Gyurcsány


Demokrata vagyok, Bazmeg!
Az üres medencébe is fejest ugrok, Bazmeg!
Tojás záporban még fürgébb vagyok, Bazmeg!
Szarva közt a tőgyét mindig megtalálom, Bazmeg!
A Pápát is kioktattam, Bazmeg!
Büntetett előéletű családból származok, Bazmeg!
Ha adócsökkentést mondok, az emelést jelent, Bazmeg!
Nálam a rókáról 2 bőr is lejön, Bazmeg!
22-re mindig lapot húzok, Bazmeg!
A számlagyár is bevált, Bazmeg!
Kell még egy medence, Bazmeg!
Góg és Demagóg fia vagyok én, Bazmeg!
A fütty, zene füleimnek, Bazmeg!
A záptojást vagy elkapom, vagy a pofámon folyik le, Bazmeg!
Kordonnagyhatalom vagyunk, Bazmeg!
Öszöd, nem öszöd, nem kapsz mást, Bazmeg!
Kóka után és is repülni fogok, Bazmeg!
Megrögzött hazudozó vagyok, Bazmeg!
A csapból is én folyok, Bazmeg!
A kereket is én találtam föl, Bazmeg!
Bátorságok határtalan, Veres szedi a pénzt általam, Bazmeg!
Böszmeséget én hoztam divatba, Bazmeg!
Szeretem ha a tömeg úgy szólít meg: Gyurcsány takarodj!
Ettől mindig elérzékenyülök Bazmeg!
Megcsináltuk, Bazmeg!
Elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. Bazmeg!
Larifari, reform van, Bazmeg!
Ha kell táncolok, énekelek is, Bazmeg!
Szarból építjük a várat, Bazmeg!
Ha reform, hát legyen reform, Bazmeg!
Naponta reformálom a reformot, Bazmeg!
Nyilatkozni, az nekem színészi helyzetgyakorlat, Bazmeg!
Parlament pillanatok alatt kiürül, ha én beszélek, Bazmeg!
Frakciónk tagjainak ragad a keze a gombhoz, Bazmeg!
Már nem is tudom hány medencém van, Bazmeg!
Fürdök a népszerűségben, Bazmeg!
Kordonfüggő vagyok. Nem kicsit, nagyon. Bazmeg!
Ha kell, kitolom a kordont a Váci útig, vagy Kerepestarcsáig, Bazmeg!
Kordon nélkül el sem tudom képzelni az életemet, Bazmeg!
Kordongyártáshoz támogatást fogunk adni a vállalkozóknak, Bazmeg!
Olyan hosszú a nyakam, hogy a legmagasabb kordonon is átlátok, Bazmeg!
Lábamról a konvergencia sem vesz le, Bazmeg!
Rózsaszínben látom a világot. Nem kicsit, nagyon. Bazmeg!
Kormányzásom sikertörténet, Bazmeg!
A reform még csak most kezdődik, Bazmeg!
Mint erdőben a vadnyom, talán eltűnök hirtelen, Bazmeg!

Nem mondok le, van még pár rajongóm, Bazmeg!

Folyt. Köv.

Nincsenek megjegyzések: