2008. május 27., kedd

Közeledik a Gyalázat évfordulója


88 év pár nap múlva...


Egy hét múlva, június 4.-én 88. évfordulója lesz a nemzetünk ellen elkövetett gyalázatos békediktátumnak.
Meghívást kaptam három Nógrád megyei helységbe ahol beszédet mondhatok a gyásznap alkalmából: 4.-én Nagybátony, Trianon Társaság és más helyi civil szervezetek, 7.-én Varsány, Jobbik helyi szervezete, 8.-án Szurdokpüspöki, a Jobbik helyi szervezetének a meghívására.
Az alkalomra írt megemlékező beszédemet 4.-én este közzéteszem.
Addig is, álljon itt pár kép, azokról akik nem nyugodtak bele a Gyalázatba és fegyvert is fogták a Haza védelmébenRongyos Gárdába jelentkezők összeírása

Akik megfutamították a "sógorokat", visszaadták
a becsületünket
és elrabolt területeink egy részét
Felkelők -Rongyos Gárdisták- a nyugati határban

...és, aki létrehozta és vezette a GárdátHéjjas Iván


Lendvay István (felkelő) verse

Merre vágunk ? Csillag se mondja.
Csak hajunk lobog s ruhánk rongya.
Bordánk alól a szívünk lángol
s az örök vágy bennünk ficánkol:
legyen már egyszer Magyarország,
jók vigyék már egyszer a sorsát,
legyen már egyszer szép megállás
boldog nappal és nyugodt hálás.
Unokák ha sírunkat futják:
ne is köszönjék, ne is tudják,
hogy Isten volt a generális
s ha verte börtön is halál is:
ő utána vérbe, sárba
ment a gárda.


Képek
SCHÄFFER ÁRMIN UDVARI FÉNYKÉPÉSZ FOTOGRÁFIÁI

Nincsenek megjegyzések: