2008. május 28., szerda

Kép mára és kérdések


Rózsa-Flores Eduardo

Akkor most hol és kik is vagyunk?

Jó napot!
Pár kérdés merült fel bennem, mikor tegnap este nézegettem ezt a -egy barátomtól kapott- képet.
Az első: mi közöm hozzá, biztos valami izraelita buli valamelyik palesztinai stadionban gondoltam elsőre...ámde akkor láttam a kép "nevét": REAC_MTK.jpg..
A második: bár a REAC nem mond sokat, sőt semmit, az MTK-ról beugrott, hogy Hungária krt. -annak idején arra jártam iskolába, gimnáziumba négy éven keresztül minden nap-, és, hogy a MTK az egy labdarugó csapat, többek között. De, akkor mit keres ott a mogendovidos zászló a lelátón?
Ezek biztosan nem a REAC-nak örülnek -gondoltam-, sőt, nem is az MTK-nak, hanem önnönmaguknak, és ezen felül: látványosan a zászlónak. Szinte senki nem néz a pálya felé, mindenki arra a négy - valószínűleg a gyermekgyilkos zsidó hadseregtől- szép hazánkban szabadságon lévő alakra tekint, akik tudván, hogy ma itt a "zsidó csapat" játszik - a meccset amúgy Sopronban játszották-elmentek drukkolni... De, miért mogendovidos zászlóval? Szent igaz, az MTK-nak kék-fehér a színe. Ennyi. És a zsidó tudtommal nem "izraeli"-t jelent mindenesetre, sőt, az "izraeli" sem jelent zsidót automatikusan. Mégegyszer kérdem: mit keres ez a zászló a lelátón?
Ezt a meccset a még Magyarország nevű állam területén játszották, annak Sopron nevű városában, két olyan csapat között, amely a magyar Nemzeti Bajnokság I-ban (National Championship Ist Division) küzd. Nemzeti Bajnokság. NEMZETI! Azaz magyar. Magyarországon. Két magyar csapat között, amely a nemzeti bajnokságban fut. Akkor MIT KERES OTT AZ A ZÁSZLÓ?
Ha az illető lobogtatók nem magyar állampolgárok, milyen jogon lobogtatják egy idegen állam zászlaját egy magyar nemzeti bajnoksági meccsen?
Ha az illető lobogtatók magyar állampolgárok milyen jogon lobogtatják egy idegen állam zászlaját egy magyar nemzeti bajnoksági meccsen?
Ha az illető lobogtatók kettős állampolgárságúak - mert köztük sok olyan van, mert nekik lehet, naná- milyen jogon lobogtatják egy idegen állam zászlaját egy magyar nemzeti bajnoksági meccsen?
Ha külföldiek az illetők, magyarul sem tudnak, stb. akkor is tudniuk kell, hogy ez itt milyen ország, azaz, hogy nem az övék, pontosabban még nem teljesen, még ha van aki eldöntötte megveszi, és van itt kurvapecér aki ezt el is adja. Szóval, ha ezt itt még Magyarország, mit keres akkor egy idegen zászló -nem véletlenül- egy magyar-magyar meccsen?. Nem véletlenül, mert ugyebár senki nem gondolhatja komolyan, hogy idegen állampolgárok zászlójukkal a hónuk alatt járkálnak Sopronban, hátha játszik a...Ki is? Egy, a Magyar Nemzeti Bajnokságban szereplő labdarúgó csapat. Ha viszont magyar állampolgárok: a k... anyjukat ezeknek. Döntsék már el végre, hova tartoznak, vagy lobogtassák otthon, a négy fal között.
Gondolkodom, és tanácsot kérek ügyvédemtől, nem lehetne-e indítani pert, egyelőre ismeretlen tettes ellen tömegesen elkövetett félelemkeltésre alkalmas jelképek használata miatt.
Mert az a zászló igenis félelmet kelt. Nem egy gyilkosságot, tömeggyilkosságot követtek el alatta, és nem egy falurombolást, etnikai tisztogatást, emberrablást.
A felvetés jogos. Bárki bármit is mond.

Pár kép ugyanerről a zászlóról másként:Boro Park NY. USAMonsey, NY.USALondon, UK

Ortodox zsidók izraeli zászlókat égetnek Purimkor
Forrás: Nkusa.org

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ebben a pillanatban olvastam a REAC-MTK meccsen lobogtatott zászlóval kapcsolatos írásodat.
Tegnap velem is történt egy eset.
Az www.nb1.hu internetes oldalon focival kapcsolatos híreket lehet olvasni és minden hírhez kapcsolódik egy fórum rovat, ide lehet írni véleményeket a hírrel vagy -ahogyan azt tegnap tapasztaltam- egészen más dolgokkal kapcsolatban.
Szóval, tegnap ezt az oldalt böngésztem és láttam a hírt, hogy Soros György megveszi az AS ROMA nevű csapatot, én a Romanak szurkolok és gondoltam kifejezem az ellenérzésem Sorossal kapcsolatban a fórumban. Az egyik hozzászóló egy MTK szurkoló volt. A hírben Soros magyar származású üzletember ként volt megemlítve. Ez az Mtk-s meg elkezdte provokálni a fórumozókat, valami ilyesmi szöveggel: "Milyen származású is Soros?" Ezt addig, amíg valaki leírta, hogy zsidó. Erre ez a majom benyomta a klasszikus szöveget, hogy ebben az országban hatalmas, alapvető problémák vannak, virágzik az antiszemitizmus, ami az egész országot jellemzi stb.... Annak amit írt ez volt a lényege.
Én kapásból elküldtem a picsába, pontosabban a lopott hazájába Izraelbe. Természetesen engem azonnal kitiltottak a fórumról...
Ennyit erről.
T.