2008. június 7., szombat

És a propaganda háború megy tovább...

Egy nagyon jó barátomtól kaptam egy linket, az egyik -szerintem- minősíthetetlen és kártékony magyarországi "jobboldali" web site-hoz, a link alatt ez a fotó látható
Gyanús volt. Valami nagyon gyanús volt. Nem is tudom megmagyarázni mi is...ezért, nagyon egyszerűen, a Google keresőbe beütöttem azt, hogy palestine boy tank szavakat, kerestem egy pár percig mire ráakadtam az eredeti, nem manipulált képreA cionista megszállok brutalitása, degeneráltságáról elegendő anyagot tettem már fel erre a blogra is. Úgy gondolom, fölösleges, a valóságoson túl, olyan eszközök és módszerekhez hozzányúlni, alkalmazni, melyek visszasülhetnek. De persze, ez csak egy vélemény...és egy magatartásforma. Stílus. Én ehhez tartom magam.
El tudom képzelni, hogy ennek az ostoba csínytevés "leleplezése" miatt, lesz aki zsidó pártolással, cionista szimpátiával vádol majd. Ám legyen! Én akkor is ragaszkodom ahhoz, hogy MI nem lehetünk olyanok mint ők! A legelvetemültebb ellenséggel vívott harc közben sem...azaz vannak a MI eszközeink: az igazság, a becsület, az objektivitás, és vannak az öveik...olyanok mint a fenti eset...hazugság, manipuláció, stílustalanság...
Nekem az eredeti kép elégségesen ábrázolja a palesztinok hősi harcát a megszállok ellen, nem kell elcsúfítani, képszerkesztővel létrehozott manipulatív kriksz-krakszokkal.
Szabadságot Palesztinának!

Nincsenek megjegyzések: